Karlshamns Handbollförening

Bemanning av Sportfiket

Säsongen 23-24 kommer grillgruppen likt tidigare år att bemanna grillen på COOP. Ungdomslagen och herrseniorerna bemannar således endast Sportfiket i Väggahallen.

Sportfiket i Väggahallen.

Lagens bemanningsansvariga kollar själva upp bokningarna i Väggahallen på http://fritid.karlshamn.se/bokning/

Fiket skall vara öppen fredag, lördag och söndag enligt bokningar med tillägg av 30 minuter före och efter bokningen.  Tänk på att förändringar i bokningen kan förekomma så det är bra att kolla upp detta när er vecka närmar sig. Ibland ligger det matcher även på vardagar, viktigt att ha koll på dessa. Kom ihåg att under september, oktober och april även titta på bokningarna för fotbollsplanerna på Vägga IP.

Färdigt bemanningsschema ska mailas till info@karlshamnshandboll.se senast en vecka innan bemanningen startar.

Boka därefter hämtning & lämning av nyckel till Fiket via Sofia Johansson; antingen via mail till soffanh@hotmail.com eller mobil

072-5714422.

Något som saknas eller är trasigt eller bara era förslag på förbättringar, kontakta info@karlshamnshandboll.se. Styrelsen sköter inköpen till Fiket samt är allmänt sammanhållande, tills dess vi har funnit en person som kan hjälpa oss med denna uppgift.

Vid KHF´s hemmamatcher och på helgerna mitt på dagen bör man vara 2-3 vuxna/pass. Om det under helgen är en lucka då inget är inbokat är det ok att stänga den stunden – men sätt en lapp på dörren där det står när ni öppnar igen.

Instruktioner

Läs noga igenom de instruktioner som finns i fiket, ni hittar dem även HÄR.

Bemanningsplan Sportfiket för hösten 2023

vecka 7 P9/P10
vecka 8 Senior Sportlov
vecka 9 F12